DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2020. február 21., péntek

12:34 0
Tavaly elég sok változás történt az életemben, így a blogolást hanyagoltam kicsit. Remélem, ezután gyakrabban tudok írni. 
A hét eleji nappali frissítés kapcsán eszembe jutott, hogy szeptemberben az előszobát is felújítottam kicsit. A falakat (az előszobához kapcsolódó lépcsőház-közlekedőben és a nyitott galérián is) az előző tulajdonos sajnos fűrészporos tapétával fedte, és nagyon nagy területen kellett volna lekaparnom, így úgy döntöttem, hogy csak átfestem, illetve a viseletes részeket javítom, cserélem. A padlóburkolatot itt is - csakúgy mint a nappaliban - nem igazán szeretem, ezt tavasszal lehet, hogy még átfestem. 
A régi lambériától sokáig meg akartam szabadulni, de végül az is maradt, bár ezt is átfestettem. Első körben fakittel javítottam a lyukakat, amit száradás után egy icipicit megcsiszotam, ezután Otex oldszeres alapozót használtam. Ennek kapcsán megállapítottam, hogy nagyon rosszul szellőzik az előszoba, és annak ellenére, hogy az összes ablak tárva-nyitva volt, és a végefelé már ventillátorral nyomtam ki a levegőt, iszonyúan megfájdult a fejem. Persze a festés után pár héttel bukkantam rá arra, hogy már van vízbázisú Otex alapozó is! Legközelebb (illetve, ha a másik elfogy) biztosan azt fogom használni. A fedőfesték szintén oldószeres Tikkurila Empire lett, G488-as árnyalatú hűvös, ezüstös szürke. 
Az új stílus miatt a régi, megörökölt fogaskat, akasztókat is lecseréltem, illetve a fénycső helyére egy új ledes lámpát is bekötöttem, ami teljesen úgy néz ki mint a fogasaim. Új polcokat és tárolókat is felszereltem. Így már nekem is tetszik az előszoba, jó érzés belépni a házba. 

Előtte / Before

Alapozás Otex-szel / Base paint with Otex

Halvány szürke Tikkurila Empire / Pale grey Tikkuila Empire


I love my Malinovka print...

...and my Foscarini style pillows
Ne feledjétek: Sapka, sál, kesztyű!!! :) 

0 comments

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!