DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2010. november 20., szombat

13:27 0
Találtam otthon jó pár 70-es, 80-as évekből maradt Lakáskultúrát. Úgy döntöttem, hogy időnként közzéteszek pár régi, retros képet belőlük, mert volt pár fotó, ami meglepetést okozott. Tegnap be is szkenneltem párat, ezekből szemezgettem néhány képet:

I found some old Hungarian interior design magazine called Lakáskultúra (means Homeculture) from the 70s and 80s. Here are some really retro pics from these:

Ezek a székek ma is bárhol megállnák a helyüket, egyszerűek, letisztultak. Ha a függöny valami mai, trendi darab lenne, nem is gondolnánk, hogy a kép több mint 30 éve készült.




 Műteremlakás, ahol csak pár dolgot kellene modernizálni ahhoz, hogy mainak érezzük. 
A cikk szerint Fajó János festőművész otthonaként szolgált.



Ez a '79-es első szám címlapja. Ez a narancs függöny nagyon retro, nekem nem is annyira tetszik, jobb lenne ha átláthatnánk a másik szobába.


 Házibarkács egy óbudai otthonban:


 Négytagú művészcsalád nyári otthona Dömösön:
 

Ti melyikbe költöznétek be szívesen?
Which one would you move in?


0 comments

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!