Az orosz Depot WPF Branding Agency egy orosz viszonylatban kis vállalat tejtermékeinek tervezett új csomagolást, ahol a megszokott, multicégek arculatától eltérő brand, a MLK © kialakítása volt a cél. A korszerű dobozok és feliratok, illetve a tanyasi illusztrációk mellett figyelemreméltó az a különbség, hogy a 21. század emberének gyors és személytelen étkezési kulturájába belecsempésztek egy intimebb, személyesebb, érzelemtelibb és természetközelibb arculatot. Nekem nagyon tetszik a fekete-fehér kontrasztos, ám de mégsem szemetbántó társítása, amely az Epica Awards 2010 kategórianyertese, valamint számos európai és amerikai elismerést is kapott.
A fenti sok dicséret mellett azért egy kevésbé elismerő véleményt is leírok: a tejen szereplő szalma-motívum láttán én arra assziciálok, amit gyerekkoromban sajnos párszor saját magam is megtapasztaltam, hogy a tej nem elég steril, szalma, trágya, bogarak stb. is belekerülnek. És ez nem éppen a vásárlásra ösztönöz.
Via Lovely Package
Idea: “We understood that the indentity of MLK © brand has to be different from the big mega-producers. As for the illustrations, we used natural farming patterns – a family farm, where the products are produced in a traditional way. Illustrations are hand-made (with a pencil) which enables to stress the hand-made production process. In addition, a pencil technique makes the image “soft” – and is overall most suitable tool for solving this task”, as comments the Creative Director of Depot WPF and the Author of the creative idea Alexey Fadeev.
MLK © is a lifestyle, a way of thinking and way of eating of the 21st century. It is truly the whole world of innovations. The development strategy stipulates the launch of a huge quantity of products, beginning with a milk line. I’m sure that Milk is a bomb which is going to make us glad and curious time and again!», as comments one of the creators of the Project, President of the Branding Agency Depot WPF, Co-founder of Russian Association of branding companies Alexey Andreev.
0 comments