DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2011. szeptember 18., vasárnap

22:18 10
Folytatódott a villanyszerelés, és ismét rendkívül érdekes (leginkább felháborító) dolgokra bukkantunk: villanyóra mögötti káosz a szobában, szabadon lógó vezetékek feszültség alatt a falban, és maga a villanyóra-szekrény se semmi - de ezt eddig is tudtuk...

Ez egy nagy fémdobozzal volt takarva.

Próbáljuk eltüntetni a vezetékeket

...nem volt egyszerű, de haladunk


Itt egy ufólámpa volt - a leendő konyhában...

...helyette két belógó lesz majd



Vezetékek behúzása

Dolgozik a Szaki

Itt konnektorok lesznek, meg villanykapcsoló

A villanyóra-szekérny

...és ezt találtuk MÖGÖTTE, a szobában! o_O

A bejárati ajtó felett.

Itt éles szemem kiszúrta, hogy van még egy doboz a falban!


Dolgozik aZuram is

A Szaki vezetékezik

Ez pedig már a mai nap vége

És egy kis ráadás:
Meanwhile in the garden:



10 megjegyzés:

  1. Anyáááám! Nem semmi. A'szem, Férjnek volt igaza, mikor azt mondta, hogy a bejövő csonknál el kell vágni és újra vezetékezni. Micsoda káosz! Csoda, hogy a szaki, végül kiigazodott rajta ... wow! Hihetetlen! Még jó, hogy egyikőtőket sem rázta meg az áram eddig ... Örülök, hogy haladtok és aZurad meggyógyult:))

    VálaszTörlés
  2. Hát egy-két dolgon én is eléggé kiakadtam, de hál' istennek megoldódni látszik mind.

    VálaszTörlés
  3. Hát úgy látom, nálatok éppen áll a bál! Nem semmi meló!

    VálaszTörlés
  4. A villanyóra nem semmi, a hátulja pedig egyenesen ijesztő. Hogy végezhetett valaki ennyire kontár munkát? D:

    VálaszTörlés
  5. Én is pont ezt mondtam. Baszki ennél még én is jobban megcsináltam volna, pedig a múlt hétvégét leszámítva eddig még nem szereltem villanyt...

    VálaszTörlés
  6. Végül azért sikerült rendbe szedni? Vagy még folynak a munkálatok?

    VálaszTörlés
  7. MÉg folynak. Most épp azzal küzdök (egy másik villanyszerelővel, mert csak neki van ehhez jogosultsága), hogy a villanyóránkat 15 cm-rel arrébb kell tenni, hogy beférjenek a plusz biztosítékok az óraszekrénybe. De kb. a 3. ELMŰ-s jogosítvánnyal rendelkező szaki, és hát az előzőek közül szerintem az egyik nagyon át akart verni. Ma este nézi meg a villanyórát, hogy mit és hogyan lehet megoldani a problémát. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ez még mennyibe fog kerülni...

    VálaszTörlés
  8. Remélem relatíve olcsón megússzátok. Kitartás! Mennyi macera 15 centiért... :/

    VálaszTörlés
  9. Az a baj, hogy hivatalosan van plombálva, és ha nem hivatalosan szedik le és teszik vissza, akkor még rámfogják, hogy lopom az áramot és rámvernek valami büntit. Az egyik szaki meg (aki szerintem le akart nyúlni némi pénzzel) közölte, hogy ezt csak akkor lehet megtenni, ha fővezetéket vagy mit is cserélünk, meg kell új villanyóra szekrény. Műanyag, 12-30 ezer forint között lehet venni...kész agyrém....na itt fogyott el a cérna és azt mondtam, hogy akkor kérek mástól is szakvéleményt, aki nem a telefonba srófolja egyre feljebb a munkák számát. Kívácsi vagyok, hogy ez a pasi mit mond. Főleg, mert mikor elmondtam neki a problémát nem jött elő rögtön ezekkel, hogy mit kéne még pluszban cserélni.

    VálaszTörlés

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!