DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2012. június 2., szombat

16:40 2
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én - szárítógép híján - sosem tudom, hova teregessem a vizes ruhákat (különösen télen), mert erre nincs elég hely. Van valami ötletetek? Én ezeket találtam:

I do not have any drying machine so it is always a problem (especially in winter) where to put the dryer rack. Any idea? I've found these:
















Source: nwedible.com via Tammy on Pinterest





Persze az ideális megoldás ez lenne: / The perfect solution would be this:





2 megjegyzés:

  1. Ha lakásban laksz, főleg kicsiben, és nincs erkélyed, akkor a legeslegjobb megoldás, a fregoli. Nekem, jó nagy van, amit aztán a közel 4 méteres belmagasság miatt, jó magasra is tudok húzni. Ott meleg is van, és útban sincs semmi. 4-5 tráncport ruci bőven elfér rajta. És persze, megizmosodsz:)))

    VálaszTörlés
  2. Ezen a felhúzhatós cuccon én is gondolkodom, csak még ki kell találni, hogy hogyan és hova...

    VálaszTörlés

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!