DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2013. október 15., kedd

17:42 0
A neten találtam az ötletet, és gondoltam kipróbálom otthon. Az Aldiban egy ezresért jutottam hozzá a króm színű spréfestékhez, maszkolószalag volt otthon a korábbi festésből, a váza is egy régebbi darab.

Arra figyeljetek oda, hogy a maszkolószalag nagyon jól rá legyen ragasztva a kezelendő felületre, és legyen sima, mert egyébként befolyik a festék, és cakkos lesz a széle. Én egy kis helyen nem vettem észre, hogy meggyűrődött, így ott bizony maszatos lett a váza, de szerencsére a teljes száradás előtt sikerült egy sniccerrel óvatosan lekapargattam a felesleges, szétfolyt festéket. 
A sprézést pedig úgy kezdjétek, hogy valami másra irányítva nyomjátok meg a szórófejet, lehetőleg mozgás közben, és csak egy másodperc folyamatos mozgás után menjetek rá a felületre. Én elsőre megijedtem, mert volt egy rész - gondolom ahol megfogtam és zsíros lett az ujjamtól - ahol elsőre nem akart tapadni (fontos, a tiszta zsírmentes felület!), de aztán nagyon szépen eloszlott mindenhol. Nem érdemes túl sokáig fújkodni sem, mert nem lesz szebb, csak elfolyik a sok festék.
Arra készüljetek, hogy nem lesz nagyon tükrös, de szép fémes felületet ad.


0 comments

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!