DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2013. november 19., kedd

13:39 6
Nyertem egy nagyszerű lehetőséget arra, hogy egy kis betekintést nyerjek, hogyan is dolgozik egy valódi lakberendező. Müller Mónika által indított tanfolyam első hétvégéjén vagyunk túl, és már házit is kaptunk. A második napra mindenkinek vinni kellett egy olyan divatfotót (nem lehetett lakberendezős), ami valamilyen módon hatott rá. Ez alapján a Müller Mónika Enteriőr stúdiójában össze kellett válogatnunk hozzá a megfelelő anyagokat, majd kaptunk egy alaprajzot, amelyet jövő hétvégére be kell rendeznünk a kiválasztott stílus szerint.
Én ezt a képet választottam. Illetve képeket, mert egy kicsit kevés lett volna ezekből:

 
Inspirations / inspirációs fotók

Ezeket az anyagokat válogattam ki hozzá:

Selected materials / kiválasztott anyagok

Az én inspirációm a leegyszerűsített, nyers, kicsit disztópiás/utópiás luxus volt, remélem sikerül eltalálnom a berendezéssel. (AZuram felvilágosított, hogy olyan nincs, hogy disztópiás luxus. Szerintem meg egy világégés után egy olyan fényes fém karpáncél - akár "robotkar" is lehetne - és fejvédő, igenis az. Mindenhol vannak és lesznek gazdagabbak. Csak más fog luxusnak számítani.)
A 3D hatású tapétával (krómszínű, fémbuborék hatású) vagyok bajban egy kicsit, mert azért falra feltéve kicsit sok lenne, viszont nagyon tetszik és illene is a stílusba, csak még azt nem tudom, hogy mire...

És ezt a most még igencsak össze-vissza inspirációt táblát dobtam össze. Persze az árnyalatok nem igazán stimmelnek benne, de ezt most nézzétek el nekem. :)

Just some product for my homework
In progress... / munkaközi terv
Tervek: sok fém, arany és ezüst tónusok keverve, fekete és szürke bőr, lakkbőr, kék selyem és bársony, égetett fa, üvegek, kristályok, tükrök. 

Készíteni fogok még rendes terveket is, amiket természetes szintén bemutatok majd. Ha valakinek véleménye, ötlete, tanácsa, kérdése van, nyugodtan ragadja meg a billentyűzetét! ;) Köszönöm!

6 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó ez a szürkés-fém szín a türkizzel vegyítve, és ha mondjuk csak egy kis falrészen lenne az a tapéta, nem lenne gáz..

    VálaszTörlés
  2. Arra gondoltam, hogy a szoba rövidebb falára tenném, de raknék elé fekete könyvespolcot, amit egy kicsit tompítaná. Mit gondolsz?

    VálaszTörlés
  3. Húú, vannak itt ám nagyon is jól használható dolgok, szerintem. Pl. nekem nagyon bejön a "Onekingslane" szófa és az íróasztal is. A kagylós-füles fotelról és a "Kyle Bunting Hide Rug / Four Seasons: Winter / David Rockwell / black"-ről nem is beszélve. De mindenképpen kihagyhatatlan a Cerium drum stool is.

    Szerintem, a kevesebb több, és semmi esetre se zsúfold teli a szobát. Inkább legyen szellős és elgyen benne egy-gy hangsúlyosabb elem, mint az a tapéta pl.

    Ami a kiegészítőket illeti, mi más is tetszhetne nekem, mint a közel 2 millás Kelly Wearstler Aquamarine & Apatite Bronze Bauble Box :DDD

    VálaszTörlés
  4. Nekem az összes Kelly Wearstler-es cucc kéne. Annyira az én stílusom lenne. Még az aranyak is, pedig azt eddig nem csíptem, de mostanában egyre inkább. Amúgy egyiknek sem néztem eddig az árát, de úgy látom igencsak belenyúltam a luxusba. :D Fene a sznob ízlésem.

    VálaszTörlés
  5. Igen, szerintem is az tök jó ötlet!

    VálaszTörlés
  6. http://www.meuble-design.net/fr/meuble-de-rangement-design/1264-boogie-woogiedesigner-stefano-giovannoni-magis.html
    Ennek a fekete változatát találtam a tapétához. Ez is kicsit gömbölyödik, és remélhetőleg jól nézne ki a könyvek, dísztárgyak mögül felsejlő szemgolyóztató látvány. :)

    VálaszTörlés

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!