DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2015. február 20., péntek

14:51 0
Nagy a hype most a film körül, és bár én nem láttam, de Mr. Grey lakásától teljesen odavagyok. Ha egyszer megnézem a filmet, akkor az tuti azért lesz, hogy ebben gyönyörködjek. :D Mellesleg meglepődtem, hogy a bútorok többségét ismerem, sőt többet használtam is a Polyvore-os szettjeimben. Szóval, ha a könyvnek/filmnek nem is vagyok rajongója, de a lakberendezésnek igen.
Rajongók további élvezetekért ide is kattintsanak: http://www.christiangreysapartment.com/

There is a big hype around Fifty shades of Grey film, and although I've not seen it, I'm totally into Mr. Grey's apartment. If I watch the film once, that would be my reason. :)
Anyway I'm really surprised, because I know most of the furnitures, what's more I used them in my Polyvore sets.
So if I'm not a fan of the books or the film, I'm a big fan of this interior design.
If you are a fan click here for more: http://www.christiangreysapartment.com/















0 comments

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!